Mrs Izyan
2014?
Monday • 6:42 PM • 0 comments
Hello blogger! Haa tahun 2014 semakin menghampiri. Mana ada ralat bila orang tak percaya yang kita ni next year dah form4. Nak nak ibu dengan abah. Ada ke patut diorang cakap yang aku ni darjah 2 lah, darjah 6 lah tahun depan. Ish ish, kuat menganjing tu. Yela, aku ni pendek sangat kan. Perangai pon macam budak budak lagi katanyaa. Hahaha merepek je semua tu. Em em act, terfikir jugak aku adakah tahun depan semuanya akan berubah atau still sama macam tahun ni? Mintak mintak tak lah. Rasa rasa aku dengan weha, mira and lin akan berpisah ke tak? Mungkin. Tu pon kalau diorang yang mula tinggalkan aku. So aku harap tahun depan takde dah patah hati bagai apa semua tu takde dah. Haha aku kalau boleh dah taknak ingat semua kenangan tahun ni. Entah kenapa. Kalau boleh lah wei, aku nak lupa semua tu. Cukup perit, cukup siksa bila diingatkan. Tapi walau apa pon jadi nak taknak kena kuat jugak hadapi semua tu. Em okay ;)


PASTFUTURE
Me.
16. Enjoy with my blogger yaww! ;)

Walkie Talkie



My Status
>> Birthday
date: 30 Jan 98
at: 05:00 pm


>> Kvpc
date: 20 Jan 14
at: 09:00 am


>> Single life
date: 23 May 14
at: 10:46 am

History

  • Al fatihah.
  • Awesome day!! :x
  • Freedom! ♥
  • Imissyou.
  • Bestfriends forever. InsyaAllah ♥
  • New life. New story ;)

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Izyan