Mrs Izyan
Freedom! ♥
Wednesday • 11:04 AM • 0 comments

Assalamualaikum cinta. Eh? Haaa today nak update blog. Saje je tetibe ada cerita ni. Okay dah freedom! Yes yes. Pmr dah pon tamat. Alhamdulillah semuanyaa berjalan dengan lancar. Takde masalah apa pon. InsyaAllah result aku okay. Aamiin. Exam dah habis so entahla nak buat apa pasni. Maybe duduk rumah jela goyang kaki. Haha takde ah gurau je. Mestila kena buat kerja rumah pulak. Emm tapi bila fikir balik, mesti best kalau arwah nenek masih ada. Boleh teman dia dekat kampung. Ya Allah, dah sebulan berlalu. Kenapa begitu pantas masa tu pergi? Hmm aku rindukan suara dia, wajah dia dan segalanya tentang dia. Nek, yan rindu nenek :(( yan dah habis exam nek. Kalau nenek masih ada mesti nenek suka kan bila yan cakap yan nak balik kampung teman nenek bila exam dah habis. Tapi................. Hmm okay. Cukup yan!!! Bye blogger. Assalamualaikum.


PASTFUTURE
Me.
16. Enjoy with my blogger yaww! ;)

Walkie Talkie



My Status
>> Birthday
date: 30 Jan 98
at: 05:00 pm


>> Kvpc
date: 20 Jan 14
at: 09:00 am


>> Single life
date: 23 May 14
at: 10:46 am

History

  • Imissyou.
  • Bestfriends forever. InsyaAllah ♥
  • New life. New story ;)

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Izyan