Mrs Izyan
Bestfriends forever. InsyaAllah ♥
Tuesday • 6:19 AM • 0 comments

Alhamdulillah pada hari ini masih lagi diberi peluang untuk hidup. Today cerita pasal kawan pulak lah yee? Hihi macam gambar dekat atas tu lah kan. Bestfriends aku weii diorang semua ni. Yang tengah senyum lebar tu mira, pastu aku, lin, weha and yana. Diorang ah ada susah senang aku. Paling selalu ada dengan aku mira ah. Yang lain 90% haha. Apa apa cerita mira dulu orang pertama yang aku cari. Mira je yang selalu nak dengar cerita "gila" aku. Dekat kawan yang lain aku jarang cerita. Dah cerita kat mira sorang kira okay dah. Lega lah jugak hati ni. Macam macam perangai sebenarnyaa ada dekat diorang ni. Orang yang betul betul kenal je akan tahu diorang ni macam mana. Serious aku sayang sangat sangat dekat bedah yang ada dalam gambar tu haaa. Nampak bahagia kan kiteorang? Haaa mestila. Diorang ni semua otak gila gila. Sebab tu aku sayang. Hahah *joke ;)


PASTFUTURE
Me.
16. Enjoy with my blogger yaww! ;)

Walkie Talkie



My Status
>> Birthday
date: 30 Jan 98
at: 05:00 pm


>> Kvpc
date: 20 Jan 14
at: 09:00 am


>> Single life
date: 23 May 14
at: 10:46 am

History

  • New life. New story ;)

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Izyan