Mrs Izyan
Imissyou.
Saturday • 11:41 PM • 0 comments
Assalamualaikum. Weee lama nye tak update blog. Rasa macam baru minggu lepas baru update, tapi sebenarnye tak. Haha sebelum raya haritu last update. Now dah bulan 9. Pejam celik, pejam celik aku dah pon nak exam. Hm takpe takpe. Nak taknak kena hadapi jugak. Hihi okay sekarang aku nak cerita pasal seorang wanita yang bergelar "nenek". Yes, title tu memang aku tuju dekat nenek pon. 2 September 2013. Hm kenapa lah nenek pergi tinggalkan kami semua cepat sangat. Malam awal bulan September kejadian tu berlaku. Nak tahu? Haa, nenek nak masuk bilik air, nak ambik wuduk untuk solat maghrib. Aku dengan sepupu2 pergi Melaka masa tu. Otw nak balik Kuantan malam tu ibu dapat panggilan daripada abang nye cakap nenek terbaring dalam bilik air. Ape lagi, bawak nenek pergi hospital. Aku dengan yang lain sampai Kuantan pukul 12:30 pagi terus pergi hospital. Adik beradik ibu yang lain dah ada dekat hospital. And then pukul 4 pagi baru tukar ke hospital lain. Cucu2 nenek semua tak pergi sekolah hari Isnin tu. Siapa tak risau dalam keadaan macam ni. Hmm. Pukul 4:30 pagi baru balik rumah. Ingat nak melawat lah nenek petang Isnin tu tapi tak jadi. Pergi melawat dalam pukul 12 tengahari. Dekat2 nak sampai tu dapat panggilan. Ayah long cakap yang nenek dah takde. Terus aku dengan ibu naik. Abah cari parking. Sampai je tingkat 4 tengok semua dah nangis dekat katil nenek. Hmmm. Aku cepat2 call kakak, sebab kakak mula tu die nak datang petang. Aku suruh die datang segera drive guna kereta ibu. Petang lepas asar baru kebumi nenek. Mak sedara aku yang dekat sabah tu pon balik. Tapi sampai lewat sikit. Takdir Tuhan nak buat macam mana kan? Semua orang cakap nenek baik, nenek peramah dan nenek sukakan budak2. Masa nenek meninggal tu pon budak2 ramai datang. Ya Allah, kau tempatkan lah nenek dikalangan orang orang yang beriman. Semoga roh nya dicucuri rahmat. Amin. Al-Fatihah.


PASTFUTURE
Me.
16. Enjoy with my blogger yaww! ;)

Walkie Talkie



My Status
>> Birthday
date: 30 Jan 98
at: 05:00 pm


>> Kvpc
date: 20 Jan 14
at: 09:00 am


>> Single life
date: 23 May 14
at: 10:46 am

History

  • Bestfriends forever. InsyaAllah ♥
  • New life. New story ;)

  • D' Credits
    Basecode : N.Afiqah
    Template : Inspirit's Baby
    Edited : Izyan